måndag, juni 27, 2005

Fyllesjuk

Igår var jag ute, jag var lite typiskt studentikos och var dekadent och gick ut på en onsdag. I början var det ratt lugnt och trevligt. Jag drack öl (tre) efter ett tag kom Mark med två glas vodka med ungefär 60 cl i varje. Ett som han ville dricka och ett till någon annan som ville dricka. Jag brukar ju inte vara den som säger nej. Efter detta borjade vart vodkarace. Jag drack sju stycken och Mark vann med åtta. Nar jag hade druckit mitt sjunde var jag emellertid uträknad. Jag försökte tydligen fiska upp en citronbit från ett Whiskyglas. Jag misslyckades sa jag stoppade ner hela handen i det och då fick jag äntligen upp den förrädiska citronen. Jag försökte även önska lite TATU låtar av Dj:en som inte hade någon. Jag bestämde mig sen för att gå ut och ta en liten tupplur ute i det fria. Jag blev väckt av att vi skulle gå hem. Jag frågade bara var min jacka var och somnade igen. Nar jag blev väckt for andra gangen tog jag min jacka och frågade var de andras jackor var och sen somnade jag igen.
Nar jag kom hem gick jag in på toaletten jag brydde inte riktigt om att dra upp byxorna för jag skulle ju ändå ta av dem en minut senare. Tyvärr är mina byxor väldigt långa ( även för mig) därför snubblade jag och slog mig på knäna och hakan. Nu ser det ut som jag fått stryk, vilket jag på sätt vis jag fick av golvet.
Jag får säga att jag är rätt imponerad av min prestation med tanke på att jag shottade 4 dl vodka på 45 minuter. Fast jag tror jag hade kunnat skippa det sista glaset. Med tiden kommer vishet. Johns ryska flickvän intygade att jag också betedde mig som en äkta full ryss, vilket också är bra.